مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 06:552023-10-25ورزشي

مسابقات پاراآسیایی هانگژو| روزا؛ دختران طلایی ایران


دختر پاراتکواندو مازندران موفق به کسب اولین طلا کاروان تکواندو ایران در روز دوم رقابت های پاراتکواندو بازی های پاراآسیایی هانگژو شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، مسابقات پاراتکواندو در چهارمین دوره  بازی های آسیایی هانگژو روز سه شنبه دوم آبان ماه با حضور چهار نماینده ایران در دو گروه بانوان و آقایان برگزار شد که روزا ابراهیمی موفق به کسب اول نشان زرین طلا در هر دو گروه بانوان و آقایان شد، هر چهار نماینده ایران به کسب نشان های خوشرنگ طلا و نقره شدند.

در وزن 57- کیلوگرم بانوان، روزا ابراهیمی  دور نخست لیو جی از چین را 9 بر 8 از پیش روی  برداشت و سپس در فینال برابر دوسمالووا از قزاقستان قرار گرفت.

نماینده شایسته ایران در این دیدار 34 بر 15 مقتدرانه حریف  را شکست داد و نشان طلا را بر گردن انداخت.

ابراهیمی اولین دختر طلایی پاراتکواندو ایران در اولین حضور پاراتکواندو در بازی های پاراآسیایی هانگژو لقب گرفت و نام خود را در تاریخ این رشته جاودانه کرد.

روزا ابراهیمی تکواندوکار چالوسی از استان مازندران سومین مدال طلا خود در سال 2023 را به دست آورد و اولین طلای کاروان تکواندو ایران در بازی های آسیایی را به نام خود ثبت کرد، او در سال 2023 به پنج مسابقه برون مرزی اعزام شد که در 3 رویداد صاحب گردن آویز طلا شد که مهترین آن رقابتهای قهرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات پاراآسیایی هانگژو| روزا؛ دختران طلایی ایران

مسابقات پاراآسیایی هانگژو| روزا؛ دختران طلایی ایران